lørdag den 8. oktober 2011

Fra ordblind til kodeknækker

Jeg har det svært med hæklesprog. Jeg bliver pludselig ordblind og kejtet, når jeg skal få sådan noget her til at blive til et hæklet produkt:


Men så købte jeg bogen Handbook of Crochet Stitches. The complete illustrated reference to over stitches. Den ændrede fuldstændig mit syn på mine muligheder for at hækle mønstrer. Her er opskrifterne suppleret med grafik - og det er lige noget for en som mig, som fungerer meget bedre med visuelle billeder end kryptiske kodeudfordringer.

Og så er grafikken oven i købet meget smuk, synes jeg:


Så nu er jeg gået i gang med at lave alle mulige mønstre, som andre ville løse soduko eller kryds-og-tværs. Så stay tuned...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina